HOT Store
מרכזי מכירה, 2014
רשת החנויות של חברת הוט מדגימה שימוש מיטבי בחלל מצומצם. שטחן הקטן של החנויות חייב יישום של תפיסה עיצובית כוללת, המשלבת אדריכלות פנים ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים להעברת תכנים, כדי להפוך אותן לאטרקטיביות ולמזמינות.
הציר המרכזי בחנויות הוא מערכת מתוחכמת של מסכים, המאפשרת הזרמה דינמית של תכנים ומידע מקצה החנות עד פתחה. מערכת המסכים נשלטת על ידי מאיץ, הנמצא בקצה החנות, והתנועה הדינמית של התכנים פנימה והחוצה, מזמינה את הלקוחות אל החנות ומספקת להם מידע על מגוון העולמות של החברה.
עמדת המכירה משלימה את התפיסה העיצובית הכוללת, ומדגישה שירות מקצועי ויעיל וחוויית קנייה מהירה. המערכת מספקת פתרון עיצובי לחנויות קטנות, ובעקבות ההצלחה שנחלה, היא מיושמת בחנויות נוספות.
צילום | אלה פאוסט